REKLAMACE ZBOŽÍ

Vyskytl se se zbožím problém?

 
REKLAMACI JE VŽDY NUTNÉ ŘEŠIT PÍSEMNĚ, resp. elektronickou poštou (e-mailem).
 
Postup reklamace
 
Zboží odešlete na adresu: 
 
Veronika Kletenská
bebis.cz
Dubeckého 743/2
107 00 Praha 
 
(Zboží nikdy nezasílejte na dobírku!)
 
Poté, co k nám zboží dorazí, potvrdíme Vám jeho převzetí a předáme záručnímu servisu k posouzení. S vyrozuměním o výsledku reklamace se vám ozveme v zákonné lhůtě 30 dní, a to e-mailem nebo telefonicky.
 
Bude-li reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno (vždy dle skladových možností), opraveno, případně vám bude vrácena částka za zboží včetně poštovného (v případě, že vracíte celou objednávku) a náhrada nákladů na zaslání reklamovaného zboží (uchovejte si proto podací lístek, na základě kterého Vám bude částka proplacena). 
 

V případě, že vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji (v nejlepším případě ji vyfoťte) a neprodleně nás kontaktujte.

 
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na info@bebis.cz nebo objednavky@bebis.cz