Vrácení a reklamace zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejste se zbožím spokojeni? Zboží můžete bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit.

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

    • Zboží, které chcete vrátit, pečlivě zabalte. Do balíčku nezapoměňte vložit vratkový formulář, který jsme vám přiložili k potvrzovacímu e-mailu o objednávce, popř. si jej stáhněte zde Files-Pdf-icon
    • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny s podacím místem - seznam pobožek najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky 
    • Na přepážce řeknete kód ,,92626521“ a předejte balíček. Od obsluhy dostanete potvrzení o jeho přijetí.
    • Nic neplatíte.
    • Vyčkejte pár dní, než vám na e-mail přijde potvrzení, že jsme balíček v pořádku přijali na náš sklad.

Vrácení poštou

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat poštou na vlastní náklady.

Adresa pro vrácení:  

Veronika Kletenská
bebis.cz
Dubeckého 743/2
107 00 Praha 

 

Zboží nikdy nezasílejte na dobírkuZboží musí být vráceno nepoužité, v originálním obale a se všemi visačkami. V opačném případě můžeme požadovat náhradu vzniklé škody. Schovejte si doklad o vrácení zboží (např. podací lístek), dokud Vám nepotvrdíme, že nám zboží přišlo zpět.

Budeme rádi, když nám na e-mail objednavky@bebis.cz napíšete, že zboží vracíte - ať víme, že ho máme očekávat. Proces vrácení se tak urychlí.

Zaplacenou částku za vrácené zboží zašleme na vámi uvedený účet neprodleně poté, co nám dorazí vrácené zboží (nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů).

 

REKLAMACE

Vyskytl se se zbožím problém? V tom případě nás kontaktujte ne e-mail: objednavky@bebis.cz a problém vyřešíme. REKLAMACI JE VŽDY NUTNÉ ŘEŠIT PÍSEMNĚ, resp. elektronickou poštou (e-mailem).
 
Poškozené zboží zabalte, přiložte reklamační formulář Files-Pdf-icon a odešlete viz způsob vrácení výše. 
 
Poté, co k nám zboží dorazí, potvrdíme Vám jeho převzetí a předáme záručnímu servisu k posouzení. S vyrozuměním o výsledku reklamace se vám ozveme v zákonné lhůtě 30 dní, a to e-mailem nebo telefonicky. Bude-li reklamace oprávněná, bude Vám zboží opraveno, případně vám bude vrácena částka za zboží. Zboží za jiný kus nevyměňujeme.
 
 

V případě, že vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji (v nejlepším případě ji vyfoťte) a neprodleně nás kontaktujte.

 
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit!